Live Chat
Liever contact opnemen via de chat? Kijk of een medewerker beschikbaar is
E mail ons
Wilt u contact per mail, stuur ons een mail met een duidelijk omschrijving van uw mail en n.a.w. gegevens.
Telefonisch contact
Wilt u meteen contact, neem dan telefonisch met ons contact op.

Bestellen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
U hoeft geen account aan te maken om te bestellen. Er is de keuze om te bestellen zonder account.

Hoe kan ik een account aanmaken?
Een account aanmaken kan tijdens het bestellen of voor het bestellen via mijn account.

Kan ik een bestelling plaatsen via e-mail?
Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen via e-mail. Wij geven de bestelling dan in het systeem door. Echter kan u dan enkel betalen via bankoverschrijving.

Kan ik mijn bestelling in de webshop annuleren?
Dit is geen probleem. U kunt annuleren tot 12 uur na uw bestelling.

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?
Het is mogelijk om te betalen met iDeal, Bancontact, Paypal, overschrijving, KBC en MisterCash.

Aanvaarden jullie creditcard?
Wij aanvaarden geen betalingen van creditcards wel via uw PayPal account.

Kan ik een bestelling plaatsen met mijn tablet of smartphone?
Onze website is aangepast voor mobiel gebruik. Dit wil zeggen dat het mogelijk is een bestelling te plaatsen met een tablet of smartphone.

0
X