Klantenservice

Wij willen u graag helpen met u vragen, lees hieronder het antwoord op uw vragen of bekijk onze veelgestelde vragen (FAQ)

Bestellen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
U hoeft geen account aan te maken om te bestellen. Er is de keuze om te bestellen zonder account.

Kan ik mijn bestelling in de webshop annuleren?
Dit is geen probleem. U kunt annuleren tot 12uur na uw bestelling.

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?
Het is mogelijk om te betalen met overschrijving, PayPal, iDeal, KBC, sofort, Bancontact.

Verzending en Levering

Hoe worden de bestellingen verzonden?
Bestellingen verzenden wij via DPD en PostNL. Uitzonderlijk worden bestellingen op andere manier geleverd als deze te groot volume hebben. In deze uitzonderlijke gevallen nemen we contact met u op.

Wat is het verzendtermijn?
In België duurt de verzending 6 tot max. 7 werkdagen. In Nederland duurt het meestal 3 tot 4 werkdagen voordat een medewerker van DPD of PostNL het pakket zal aanbieden.

Wat als ik niet thuis ben voor de levering?
Nederland:
Indien u niet aanwezig bent voor de bezorging kan u de zending ophalen bij een parcelshop van DPD of een postkantoor van PostNL. Het adres staat op het bericht dat de bezorger dan heeft achtergelaten.

België:
Indien u niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten waarna u het pakket bij een postkantoor kan gaan ophalen. Ook kan u een tweede aanbieding aan huis aanvragen indien u dat verkiest. Zo hoeft u niet speciaal thuis te blijven voor uw bestelling.

Klachten en reparatie

Klachten
Klachten kunt per mail aan ons melden. Wij komen binnen uiterlijk 7 werkdagen inhoudelijk op uw klacht terug. Mail naar welkom@extralightstore.nl.

Reparaties
Indien wij uw melding in behandeling nemen voor reparatie mag het product retour worden gezonden. Indien een reparatie onder garantie valt zijn hier geen kosten aan verbonden, indien anders zal dit vooraf vermeldt worden. Afhankelijk van de aard van de reparatie dient u rekening te houden met een reparatieperiode van 30 dagen.

Retour en garantie

HERROEPINGSRECHT (retouren)
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.

Na ontbinding krijgt u het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen retour. Wij mogen echter wel met terugbetaling wachten totdat wij de producten hebben ontvangen en gecontroleerd, tenzij u al eerder heeft aangetoond dat de producten in orde zijn geretourneerd.

Garantie
Allereerst betreuren wij elke defect product en wij zullen er alles aan doen het defect op te lossen. Dat kan op verschillende manieren, afhankelijk van het probleem.

Allereerst vragen wij u dan ook het defect binnen de garantietermijn bij ons te melden. Dat kan met een e-mail naar welkom@extralightstore.nl. Vermeld naast het defect ook het order- of factuurnummer én het artikelnummer van de lamp zoals deze op de factuur vermeld staan alsmede uw rekeninggegevens voor het vergoeden van de verzendkosten.

LET OP:
> Montage, demontage, aansluiting en lichtbronnen vallen niet onder de garantievoorwaarden en worden NIET vergoed of vervangen.
> Het retour sturen van producten is op eigen risico

Mijn account

Vanaf je “Mijn account” dashboard kun je je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken. Facturen van geleverde bestellingen kunt u hier downloaden, en of betaling alsnog uitvoeren.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over buitenverlichting, de montage ervan of onze webshop? Hieronder vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen (FAQ’s). Staat uw vraag en antwoord er niet tussen? Vul dan ons contactformulier in en wij geven binnen drie werkdagen een reactie op uw vraag.

Zakelijk verkoop

Het is mogelijk om het buitenverlichting assortiment via verschillende opties te verkopen.

Via uw eigen webshop:
Uw assortiment snel online met onze productfeedt. Zet u order door en wij zorgen voor een snelle en correcte levering. Betaling van uw bestelling is vooraf en kan na een periode worden omgezet naar achteraf betaling. Levering met u pakbon, factuur of verzendlabel is geen probleem.

Via een webshop van ons, uw logo:
Wij verzorgen het gehele onderhoud van de shop, producten. U ontvangt een kopie van de bestelling en een percentage van de verkooporder. Het is mogelijk in overleg een marketingplan af te stemmen.

Inkopen:
Zelf een voorraad aanleggen voor uw webshop of winkel? Je koopt verlichting in met een leuke korting, franco verzending vanaf 250,00 euro per bestelling.

Contact gegevens

Extralightstore.nl
(onderdeel MS-group)
Postbus 273
5060 AG OISTERWIJK

Tel: 084 875 4007
welkom@extralightstore.nl
www.extralightstore.nl

Ook interessant?

0
X